Przejdź do treści

Rally CommunicationUMA motowizja.jpg

BARAN, UMA

Roman Baran – Jahodna 2018

Rywalizacja na szczeblu Europejskim w wyścigach górskich, które odbyły się w ubiegły weekend w Załużu ściągnęły do tej małej miejscowości koło Sanoka tysiące kibiców.
opublikowano19.05.2018

Na liście zgłoszeń widniało 111 nazwisk Zawodników startujących w swoich klasyfikacjach - FIA IHCC ( FIA International Hill Climb Cup), FIA CEZ ( FIA Central European Zone), GSMP ( Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski), Slovak Hill Climb Championship, FIA HHCC ( FIA Historic Hill Climb Championship), FIA CEZ Historic, Historic Slovak Hill Climb Championship. Zawodnik reprezentujący Automobilklub Rzeszowski i zespół wyścigowy L Racing – Roman Baran start może zaliczyć do udanych lecz nie obyło się bez małych awarii.

Roman Baran: Długo wyczekiwany start sezonu, godziny spędzone przy moim Lancerze, jednak nie wszystko da się przewidzieć. Sobotni pierwszy podjazd wyścigowy podczas którego nie dojechałem do mety i musiałem zatrzymać się na trasie to awaria pomp paliwowych. Czasy w których dojeżdżałem podczas kolejnych podjazdów są zadowalające, lecz mogło by być zawsze lepiej. Cały czas poznajemy samochód i staramy się dobrać odpowiednie ustawienia. Dlatego po powrocie do domu nawet nie rozpakowaliśmy sprzętu i dziś jedziemy podczas wyścigu, który większość kibiców dobrze zna z rund GSMP – Jahodna słowacja). Oczywiście niezmiennie reprezentując barwy L Racing – tutaj chciałbym podziękować Janko Liptakowi za zaproszenie.

Podziękowania dla partnerów, dzięki którym mój start w sezonie jest możliwy.

Miasto Rzeszów – Stolica innowacji, Szik Rzeszów, Bendiks, Handlopex, B3Studio, Cutline, MPWiK Rzeszów, L Racing Liptak, L Sport, Motul, CR-turbo.pl, Carrera, Placard, Uroczysko – noclegi Korczyna, MTD, Inter Cars, Patronom medialnym TVP3 Rzeszów, Gazecie Codziennej Nowiny.  Cieszy fakt, że do tego zacnego grona dołączyli kolejni – Xtrem – producent sprzęgieł do sportu,  NGK, MTuning – wszystko do tuningu i sportu, Paxaro – najlepsza marka Polskich Opon.

Sobota:
8.30- Pierwszy podjazd treningowy 
10:30- Drugi podjazd treningowy 13:30- Pierwszy podjazd wyścigowy 
15:30- Drugi podjazd treningowy

Niedziela:
8:30- Pierwszy podjazd treningowy 
11:30- Pierwszy podjazd wyścigowy 
13:30-Drugi podjazd wyścigowy