Przejdź do treści

Rally CommunicationUMA motowizja.jpg

 UMA Fotografia

61 kierowców na starcie do 5 Wyścig Górski Magura Małastowska

Po przeprowadzonym na gorlickim Rynku Badaniu Kontrolnym, na liście startowej III Rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski znalazło się 61 kierowców, wśród nich zawodnicy klasyfikowani w GSMP
opublikowano15.06.2018

 

Po przeprowadzonym na gorlickim Rynku Badaniu Kontrolnym, na liście startowej III Rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski znalazło się 61 kierowców, wśród nich zawodnicy klasyfikowani w GSMP oraz w HGSMP ( auta historyczne). Stawkę uzupełnią kierowcy - amatorzy, którzy swoich sił spróbują w pierwszej odsłonie Pucharu Podkarpacia w Jeździe na Regularność.

Cieszy nas tak wysoka frekwencja na zawodach – powiedział podczas spotkania z zawodnikami Marek Sitek – Dyrektor Wyścigu. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby trasa była bezpieczna dla kierowców i kibiców. Zużyliśmy 12 kilometrów taśmy, ponad 1900 opon, którymi otacza się newralgiczne punkty przy biegnącej w sporej części terenem leśnym trasy i 40 tzw. balotów ze słomy; to ogromny nakład pracy służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo.

Sobotnie zawody rozpoczną się o godz. 9.00 podjazdem zapoznawczym – bez pomiaru czasu, 30 minut po jego zakończeniu zaplanowano pierwszy z dwóch podjazdów treningowych. Pierwszy podjazd wyścigowy rozpocznie się o godz. 14.00, drugi – pół godziny po jego zakończeniu.

Zarówno w sobotę, jak i w niedzielę, droga, po której odbywa się wyścig ( nr 977) zamykana będzie od godziny 6.00.

Więcej informacji: strona 5 Wyścigu Górskiego Magura Małastowska www.wyscigmagura.pl oraz na oficjalnej stronie Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski: www.gsmp.pzm.pl. Na obu portalach śledzić będzie można wyniki online, przygotowywane przez portal www.wynki-online.pl oraz internetową relację telewizyjną z trasy. Działać będzie także internetowe Radio Wyścigowe, dostępne m.in. poprzez stronę główną zawodów. Relację na żywo przygotowuje także Gorlice.tv, w niedzielę uruchomione będzie specjalne studio wyścigowe.

Fot.: Agnieszka Wołkowicz